Interaktivni kiosk za građane
Kako bi svojim građanima omogućio bolju informiranost o događanjima u gradu te kupnju ulaznica za manifestacije, koncerte i predstave, Grad Zaprešić pokrenuo je inovativan projekt postavljanja interaktivnog samouslužnog kioska.
Za tu priliku, tvrtka STORM Grupa kao partner projekta, Gradu će donirati uređaj koji će služiti kao multifunkcionalna nadogradiva platforma koju će građani moći koristiti za informiranje i kupnju ulaznica za razna događanja, za informiranje o turističkim znamenitostima Zaprešića i okolice, za davanje povratnih informacija putem različitih anketa te za informiranje o trenutnim meteorološkim prilikama.
Projekt je predstavljen na konferenciji cITyupgrade 2024. održanoj 13. i 14. lipnja u Opatiji. Prepoznavši nekoliko ključnih izazova s kojima se građani suočavaju na dnevnoj bazi poput nedostupnosti informacija i usluga, neradnih dana, noćnog rada te nedostatak povratnih informacija o zadovoljstvu građana, Grad kao odgovor na ove izazove, želeći digitalizacijom unaprijediti život stanovnicima, pokreće projekt samouslužnog kioska.
„Ovaj projekt predstavlja značajan korak naprijed u digitalizaciji gradskih usluga i poboljšanju dostupnosti informacija za naše građane. Interaktivni kiosk omogućit će jednostavniji i brži pristup različitim uslugama, čime ćemo dodatno unaprijediti kvalitetu života u našem gradu”, izjavio je u povodu pokretanja projekta gradonačelnik Željko Turk.
Prednosti digitalizacije putem samouslužnog kioska su višestruke. Oni su dostupni 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, 365 dana u godini. Osim što smanjuje troškove i štede resurse, kiosk će omogućiti i bolju komunikaciju s građanima putem davanja povratnih informacija vezanih za razne aktualne gradske teme i usluge koje Grad pruža.
Domagoj Oreč, predstavnik STORM Grupe rekao je kako su izuzetno ponosni što mogu podržati Grad Zaprešić u ovom inovativnom projektu. „Naš cilj je omogućiti građanima pristup modernoj tehnologiji koja će im olakšati svakodnevni život i poboljšati iskustvo korištenja gradskih usluga. Vjerujemo da će interaktivni kiosci donijeti brojne benefite građanima Zaprešića”, dodao je Oreč.
Postavljanje kioska bit će u rujnu, a ovaj će inovativan projekt zasigurno povećati informiranost građana, olakšati kupnju ulaznica za razna događanja te omogućiti građanima da putem anketa iznesu svoje mišljenje i na ovakav način.