Obavijesti

Dežurstvo ljekarni tijekom veljače

Od 1. 2. 2025. godine, Grad Zaprešić će dodatno financirati dežurstvo ljekarni i subotama nakon njihovog redovnog radnog vremena, pa će im radno vrijeme biti od 8 do 20 sati.

Do daljnjeg je dežurstvo ljekarni organizirano naizmjence svakih 15 dana prema sljedećem rasporedu:

od 1. do 15. veljače dežurna je Ljekarna Naglić Šoštarčić (Trg dr. Franje Tuđmana 2)

od 16. do 28. veljače dežurna je Ljekarna Palac (Drage Švajcara 9) .

Radno vrijeme:

PONEDJELJAK – PETAK, 7:00 – 23:00
SUBOTA, NEDJELJA, PRAZNICI I BLAGDANI, 8:00 – 20:00

 

Saznajte više

Obavijest obveznicima plaćanja komunalne naknade i naknade za uređenje voda

Grad Zaprešić sukladno Ugovoru s Hrvatskim vodama – Vodnogospodarskim odjelom za gornju Savu, svim obveznicima plaćanja komunalne naknade s područja Grada Zaprešića, dostavit će rješenja o utvrđenju obveze naknade za uređenje voda, a koja se plaća uplatnicom za komunalnu naknadu na kojima je istaknut zajednički iznos komunalne naknade i naknade za uređenje voda.

Valja napomenuti da se iznos naknada neće mijenjati i da se radi samo o dostavi rješenja te da po rješenju ne trebaju postupati niti dodatno plaćati naknadu! Izdavanjem novih rješenja o utvrđivanju naknade za uređenje voda nije došlo do promjene niti u visini naknade niti u načinu plaćanja, odnosno i dalje se naplaćuje putem uplatnica za komunalnu naknadu. Dakle, naknadu za uređenje voda građani su već platili u okviru svojih računa za komunalnu naknadu te je ne trebaju dodatno plaćati.

Grad će kao i do sada dostavljati uplatnice za komunalnu i vodnu naknadu zajedno na način da se za poslovne prostore uplatnice dostave jednom mjesečno, a za sve ostale prostore tri puta godišnje. Račune možete primati i putem elektroničke pošte (zahtjev se šalje na naknade@zapresic.hr). Pravne osobe račune mogu primiti i putem e-računa.

Plaćanje možete obaviti u svim ovlaštenim institucijama za platni promet (FINA, HP, banka). Plaćanje bez naknade za usluge platnog prometa možete obaviti na blagajni Grada Zaprešića, Nova ulica 10, od 8:00 do 13:00 svaki radni dan te u poslovnici Hrvatske pošte u Zaprešiću.

Naknada za uređenje voda zakonska je obveza vlasnika ili drugih zakonitih posjednika nekretnine, a osnovica za obračun naknade za uređenje voda četvorni je metar (m2) predmetne nekretnine.

Naknada za uređenje voda obračunava se rješenjem o obračunu naknade za uređenje voda koje donose Hrvatske vode. Rješenje o obračunu naknade može se donijeti i na neodređeno vrijeme. Rješenje o obračunu naknade mijenja se po zahtjevu stranke ili po službenoj dužnosti, ako se izmijeni obveznik, osnovica ili drugi obračunski elementi naknade. Izuzeće od plaćanja naknade i oslobođenje odobrava se na zahtjev obveznika, koji se podnosi u roku od 60 dana po nastupu okolnosti.

Saznajte više

Javna rasprava o Prijedlogu Urbanističkog plana uređenja poslovne zone Falečnjak

Upravni odjel za graditeljstvo, zaštitu okoliša, stambene i komunalne poslove Grada Zaprešića objavljuje Javnu raspravu o Prijedlogu Urbanističkog plana uređenja poslovne zone Falečnjak.

Javna rasprava trajat će 30 dana, a održat će se od 8. siječnja do 6. veljače 2025.
Tijekom trajanja javne rasprave, Prijedlog UPU-a stavit će se na javni uvid svakog radnog dana (osim subote i nedjelje) u vremenu od 8,00 do 15,00 sati na oglasnu ploču Grada Zaprešića, na adresi Nova ulica 10 u Zaprešiću.
Tijekom trajanja javne rasprave, Prijedlog UPU-a bit će dostupan javnosti i na mrežnim stranicama Grada Zaprešića (zapresic.hr).
Javno izlaganje radi davanja obrazloženja rješenja Prijedloga UPU-a održat će se u petak 17. siječnja 2025. s početkom u 15,00 sati u sobi 4 Gradske uprave Grada Zaprešića (Nova ulica 10).
Prijedloge i primjedbe na Prijedlog UPU-a sudionici u javnoj raspravi mogu dati u zapisnik za vrijeme javnog izlaganja ili u pisanom obliku uputiti nositelju izrade na adresu: Grad Zaprešić, Upravni odjel za graditeljstvo, zaštitu okoliša, stambene i komunalne poslove, Nova ulica 10, 10290 Zaprešić, s naznakom „Javna rasprava o Prijedlogu UPU-a“, do zaključno 6. veljače 2025.

Prijedlog UPU poslovne zone Falečnjak

Sažetak UPU-a

Saznajte više

Javna rasprava o Prijedlogu V. izmjena i dopuna Generalnog urbanističkog plana Zaprešića

Upravni odjel za graditeljstvo, zaštitu okoliša, stambene i komunalne poslove Grada Zaprešića objavljuje Javnu raspravu o Prijedlogu V. izmjena i dopuna Generalnog urbanističkog plana Zaprešića.

Javna rasprava trajat će 15 dana, a održat će se od 9. prosinca do 23. prosinca 2024.
Tijekom trajanja javne rasprave, Prijedlog IiDGUP stavit će se na javni uvid svakog radnog dana (osim subote i nedjelje) u vremenu od 8,00 do 15,00 sati na oglasnu ploču Grada Zaprešića, na adresi Nova ulica 10 u Zaprešiću.
Tijekom trajanja javne rasprave, Prijedlog IiDGUP bit će dostupan javnosti i na mrežnim stranicama Grada Zaprešića (zapresic.hr).
Javno izlaganje radi davanja obrazloženja rješenja Prijedloga IiDGUP održat će se u utorak 10. prosinca 2024. s početkom u 16,00 sati u Vršilnici, na adresi Aleja Đure Jelačića 1 u Zaprešiću.
Prijedloge i primjedbe na Prijedlog IiDGUP sudionici u javnoj raspravi mogu dati u zapisnik za vrijeme javnog izlaganja ili u pisanom obliku uputiti nositelju izrade na adresu: Grad Zaprešić, Upravni odjel za graditeljstvo, zaštitu okoliša, stambene i komunalne poslove, Nova ulica 10, 10290 Zaprešić, s naznakom „Javna rasprava o Prijedlogu IiDGUP“, do zaključno 23. prosinca 2024.

Prijedlog IiDGUP

Saznajte više

Javni poziv za isplatu božićnica korisnicima nacionalne naknade za starije osobe i naknade za nezaposlene hrvatske branitelje

Pozivaju se korisnici naknade za nezaposlene hrvatske branitelje iz Domovinskog rata i korisnici nacionalne naknade za starije osobe s prebivalištem na području Grada Zaprešića da podnesu zahtjev za ostvarivanje prava na isplatu jednokratne potpore povodom božićnih blagdana za 2024. godinu u iznosu od 40,00 eura po korisniku.

Javni poziv korisnicima naknade za nezaposlene hrvatske branitelje iz Domovinskog rata

Javni poziv korisnicima nacionalne naknade za starije osobe

 

Temeljem popisa Zavoda za socijalni rad, Grad Zaprešić će božićnice isplatiti i udomiteljima, njegovateljima, roditeljima-njegovateljima te korisnicima zajamčene minimalne naknade koji zahtjeve ne trebaju podnositi.

Saznajte više

Izvanredni prijevoz u povodu blagdana Svih svetih

Zbog izvanredne organizacije prometa u povodu blagdana Svih svetih, u petak 1. studenog, u vremenu od 08:00 do 20:45 sati, autobusna linija 182 u svim polascima će prometovati izravno za Šibice.

U vremenu od 08:00 do 20:45 sati, za prijevoz do groblja bit će uspostavljena privremena autobusna linija 181 TRG MLADOSTI – GROBLJE ZAPREŠIĆ koja će prometovati svakih 30 minuta.

Osim početno/krajnjih stajališta, izvanredna autobusna linija 181 koristit će sljedeća obostrana autobusna stajališta: „Stadion“, „Mažuranićeva“, „Trg dr. Tuđmana“, „Samostan“ i „Bregovita“.

Saznajte više

Preseljenje Zavoda za socijalni rad na novu adresu

Hrvatski zavod za socijalni rad, Područni ured Zaprešić s dosadašnje adrese Drage Kodrmana 3a, Zaprešić, preseljen je na novu adresu, ULICA BANA JOSIPA JELAČIĆA 45, ZAPREŠIĆ, na kojoj i posluje.

Svi telefonski brojevi i kontakti elektroničke pošte ostali su nepromijenjeni.

01/3310-450
01/3310-422

Fax:
01/3315-339

e-mail: korisnik108@socskrb.hr

Saznajte više

Imenovanje Vukovarske ulice u Zaprešiću – refundacija troškova promjene dokumenata

Imenovanje Vukovarske ulice u Zaprešiću – refundacija troškova promjene dokumenata fizičkih osoba i promjene sjedišta poslovnih subjekata s adresama Pavla Lončara 1a i Pavla Lončara 1c

Gradsko vijeće Grada Zaprešića, na svojoj 15. sjednici održanoj dana 2. listopada 2023. godine, donijelo je Odluku o imenovanju Vukovarske ulice kao buduće spojne ceste između ulica Ante Starčevića i Pavla Lončara.
Prema grafičkom prikazu koji je sastavni dio Odluke, adresa;
• Pavla Lončara 1a postaje Vukovarska 2
• Pavla Lončara 1c postaje Vukovarska 4

Troškovi koji će nastati za građane i pravne osobe zbog promjene naziva ulice, a koji se odnose na promjenu važećih osobnih dokumenata u redovnom postupku i promjenu sjedišta poslovnih subjekata, podmirit će se iz Proračuna Grada Zaprešića.

Zbog preimenovanja ulice i dodjele nove adrese i kućnog broja, osobna iskaznica postaje nevažećom te je osoba dužna podnijeti zahtjev za izdavanje nove osobne iskaznice u roku od 15 dana od dana nastupanja tih okolnosti.

1. Osobama koje zbog preimenovanja ulice moraju promijeniti važeće dokumente u kojima je navedena stara adresa: „Ulica Pavla Lončara 1a“ ili „Ulica Pavla Lončara 1c“, Grad Zaprešić refundirat će troškove izrade novih dokumenta u redovnom postupku.
Pod osobnim dokumentima smatraju se osobna iskaznica, putovnica, vozačka i prometna dozvola.
Nove putovnice i vozačke dozvole nemaju podatak o adresi pa ih nije potrebno mijenjati, a adresa u prometnoj dozvoli mijenja se besplatno u stanici za tehnički pregled.

2. Obrti sa sjedištem na adresama Pavla Lončara 1a/1c moraju pokrenuti postupak upisa promjene u Obrtnom registru (putem online servisa e-obrt ili osobno u Ispostavi Upravnog odjela za gospodarstvo i Fondove EU u Zaprešiću, Nova ulica 10, II. kat).
Za postupak promjene sjedišta obrta ne plaća se naknada.

3. Pravne osobe moraju promijeniti sjedište/poslovnu adresu trgovačkog društva u osnivačkom aktu društva ili zasebnoj Izjavi, a promjenu vrši javni bilježnik. Osim promjene kod javnog bilježnika, potrebna je promjena i u Registru Trgovačkog suda.

Zahtjev za povrat troškova zajedno s potrebnim prilozima, fizičke i pravne osobe podnosit će najkasnije do 31.12.2024. godine;
• osobno u pisarnici Službe Grada (soba br. 3/prizemno), Nova ulica 10, 10290 Zaprešić
• putem e-maila na adresu: azlacki@zapresic.hr

Zahtjevi za fizičke osobe i pravne osobe dostupni su na web stranici Grada Zaprešića (www.zapresic.hr) i u pisarnici gradske uprave Grada Zaprešića, a u njima su navedeni i prilozi koje podnositelj zahtjeva treba priložiti.

Fizičke osobe će po promjeni dokumenata trebati uz ispunjeni obrazac Zahtjeva dostaviti;
1. Presliku dokumenta koji je mijenjan, a na kojem je vidljiva „stara“ adresa „Ulica Pavla Lončara 1a ili 1c“
2. Presliku uplatnice ili izvršenog naloga za plaćanje za izdavanje novog dokumenta
3. Presliku novog dokumenta ili potvrdu o podnijetom zahtjevu za izdavanje dokumenta (karton)
4. Presliku IBAN-a računa podnositelja zahtjeva (na koji će se izvršiti povrat sredstava)
5. Presliku računa foto studija za uslugu izrade fotografija za osobne dokumente
6. Presliku Rodnog lista (ukoliko se zahtjev podnosi u ime djeteta).

Za pravne osobe, uz ispunjeni obrazac Zahtjeva potrebno je dostaviti:
1. Presliku akta koji je mijenjan, a na kojem je vidljiva „stara“ adresa sjedišta „Zaprešić, Ulica Pavla Lončara 1A ili 1C“
2. Presliku računa javnog bilježnika/izvršenog naloga za plaćanje za izdavanje novog dokumenta
3. Dokaz o uplati sudske pristojbe za upis u registar Trgovačkog suda
4. Presliku IBAN-a računa trgovačkog društva (na koji će se izvršiti povrat sredstava)

Grad Zaprešić će po podnesenom Zahtjevu donijeti Rješenje o refundaciji stvarnih dokazanih troškova. Rješenje će sadržavati i uputu o pravnom lijeku. Povrat sredstava će se, po proteku roka za žalbu, uplatiti na račun podnositelja naveden u zahtjevu i priloženoj preslici kartice računa. Podnositelj zahtjeva može se pisanim putem odreći roka za žalbu ukoliko je suglasan sa izrekom rješenja. U tom slučaju se za povrat sredstava ne mora čekati istek roka za podnošenje žalbe.

Obavijest o imenovanju Vukovarske ulice i refundaciji troškova

Obrazac zahtjeva za fizičke osobe

Obrazac zahtjeva za pravne osobe

Saznajte više

Skip to content